I just finish ESL class for first week.
We have twice in a week, they were on Tuesday and Thursday.

At the first class, I could not catch sometimes.
I felt disapointed to mydelf, especially when other classmates could give back th responses whilw I even couldn't the subject.
That's really terrible.

But I felt better yesterday.
I almost could catch the points.
We talked about skills and abilities, homophones,some vocabularies about attitude and who pays on the date.
It was intersting!! XD

Our instructor, she is a middle-aged, kind woman.
She was always afraid that she gave us too much pressure.
But I haven't felt the pressure so far.

The class won't be finished until next June.
I really hope I can improve a lot.

我剛剛結束了第一個星期的ESL課
一個星期有兩堂課,是在星期二跟星期四

在第一堂課,我有時候不太能抓到重點
我覺得有點失望,對我自己
尤其當其他的同學都能回答問題的時候,我發現我甚至不太了解主題在幹嘛!!!!
真的是很糟糕

但是我昨天覺得好些了
我幾乎能抓到所有的重點
我們昨天有講到像是"技巧和能力","同音異義字",一些有關態度的單字,以及談到出去約會時,誰該付錢!
非常有趣!

我們的老師,是個中年的婦女
她總是怕給我們太多的壓力
但是我到現在從來沒感覺到壓力阿!!! (哪位好心人可以告訴我,as far as now的用法對不對阿!!??)

這個課程會持續到明年六月
我真的很希望我能進步很多唷!

PS.我覺得這篇會有很多錯誤的地方耶!希望各位閱讀者,都能給我指教呀!!!




arrow
arrow
    全站熱搜

    kaiy 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()