close
It is not easy to me to talk with people on the phone.
I mean in English.
It is harder than speaking in person.

I had to talk with two tutor parents on the phone this week.
It lets me very very nervous.

The first phone, it was form Mrs. G.
She asked me if I can teach her son.
She said her son is very interested in Chinese.
We will start the class form this weekend.

The second phone, it was from K.H..
She asked me to teach her son, too.
But I was sorry I couldn't fully understand what she said. (I tried my best)
We will start form next week.

I wanna be a great Chinese teacher.
And I will do my best.
I really thanks for God, Jasmine, Mrs. G. and Mrs. H. to give me there opportunities.
I really treasure that.



對我來說,跟別人講電話不是那麼容易
我是說用英文
這比跟人面對面講話還難

這個星期,我必須跟兩個家教家長講話
這讓我非常非常的緊張

第一通電話是從G太太打來
她請我去教她的兒子
她說她的兒子對中文非常有興趣
我們要從這個週末開始上課

第二通電話,是從K.H.
她也是問我是否可以教她的兒子
但是我很抱歉我沒有完全懂她說的(我已經盡力了,囧)
我們會從下禮拜開始

我真的很想成為一個很棒的中文老師
我將盡力
感謝神,Jasmine, Mrs.G和Mrs. H給我這個機會
我非常的珍惜!
arrow
arrow
    全站熱搜

    kaiy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()