Everyday, I always wait for mail man.

He comes to our house around 2-4 pm.
If I don't go to work that day, sometimes I even check mailbox more than one time.
I am waiting waiting waiting for my green card!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Where is my green card?????
I just wanna go back to my country and see my family and friends!!!!!
GIVE ME MY GREEN CARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!


每天,我都一直在等郵差

他到我們家投遞信件的時間大概是下午兩點到四點之間
如果在我沒有上班的天,有時候我甚至會檢查信箱超過一次
我一直在等一直在等一直在等我的綠卡阿!!!!!!
我的綠卡到底在哪裡?????
我只是想要回台灣看看我的家人跟朋友呀!!!!!

給!!!!!我!!!!!綠!!!!!卡!!!!!! 其餘免談!!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    kaiy 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()