close
I think people need something to record their life.

When I got back Kaohsiung from Taipei,
I felt that deeply.
What kind of thing can record people's life?
It's like:
how many keys do you have?
how many cards in your wallet?
how many letters is belonged to you in the mailbox?
how many friends will call you out?......

I am in America now.
I think I still need something to record.
So, when I got costco's card, I was so happy.
It not only means I can go to costco by myself, but also signifies my life will be expanded.
I still have only one key now.
I am reading "digest od Ohio motor vehicle laws" now.
I consider that if I get the drive license, I may get one more key. XD

我覺得,人們需要一些東西來記錄著他們的生活

當我剛從台北回到高雄的時候
我深刻的體認著
什麼樣子的東西可以記錄人們的生活?
像是:
有多少支鑰匙呢?
有多少卡在皮包裡呢?
在信箱裡,有多少信是屬於你的呢?
有多少朋友會打給你,約你出去呢?

我現在在美國
我覺得我仍然需要一些東西來記錄著
所以當我拿到好市多的卡的時候,我非常的開心
他不只意味著我可以自己去好市多,還象徵著我的生活被擴大了
我現在還是只有一支鑰匙
我正在讀考駕照的手冊喔!
我想著如果我拿到駕照了,搞不好可以多一支鑰匙喔! XD




arrow
arrow
    全站熱搜

    kaiy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()