I will start ESL class next week!!!


what is ESL?
English as a second Lauguage

I am very anticipation!
I really want to advance my ability of English.
Lisining, Speaking, reading and writing.

I will go to register on next Monday.
After the first class, I will write down my feedback.


下星期我要開始ESL課程囉!!

什麼是ESL勒?
就是英文為第二語言的課程(應該是這樣翻吧??)

我非常的期待唷!
我是真的很想增進我的英文能力
聽說讀寫都是..

下星期一要去註冊
等上完第一堂課,我會再來寫寫我的感想!!




PS.這是第四篇英文Blog,還是希望大家批評指教喔 ^^


arrow
arrow
    全站熱搜

    kaiy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()