Fianlly, I got SSN!
SSN means social security number.

Some things will become easier after I got this number.
It's like I can have a formal job, I can have a credit card, I need to report the taxation etc.

So I can work in USA.
Then the last step for short-term goal is getting the green card.
I have the interview for green card on Feb. 3.
If I get green card successfully.......................
TAIWAN, here I am!!!

終於,我拿到的SSN
SSN就是社會安全密碼啦!

有了這個號碼,要做一些事對我來說就容易一些了
像是我可以擁有一個正式的工作,擁有信用卡,也意味著我需要報稅等等

所以,我可以在美國工作了
接著,在短期內的最後一個目標,就是將綠卡拿到手
二月三號我有一個綠卡的面試
如果,我可以順利拿到綠卡的話..............................
台灣!我來了!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    kaiy 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()