This Monday afternoon, I checked my mailbox.
And David was making dinner.

I checked all mails, and I found one of them was mine.
Before I opened the letter, I touthed it and felt it has a card inside.
I can't wait to open it.
When I saw MY GREEN CARD, David asked me: "did you receive the green card?" at the same moment.
I answered, "I think so!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

HAHAHAHAHAHA!
Actually, that green card was not my goal.
I just wanna go back to Taiwan.
I've not seen my family and friends for a long time.
And also THE FOOD!!!!

So! See you guys on April!!!

這星期一下午,我去開信箱看信
然後D在做晚餐

我看了所有的信,其中有一封是我的
在打開信之前,我摸了一下信,然後感覺出來是有張卡在裡面的
咻咻咻~~ 就打開它了
當我正看到我的綠卡時,就在那個摩門特,D剛好也問我 "有收到綠卡嗎?"
(註:對我們來說,這已經是很平常的一句話了,我們彼此問這句話已經N個星期了)
我回答說,我想是的!

哈哈哈哈哈哈哈哈!!
其實,我是沒那麼在乎綠卡的
我只是想要回去看看家人跟朋友
我已經超久沒看到他們了說
當然,還有台灣美食呀~~~~

所以! 四月見啦! 各位!



arrow
arrow
    全站熱搜

    kaiy 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()