I can't quit.
I really can't quit the habit of drinking tea.

Few days ago, when I have drunk lemon black tea, I felt uncomfortable.
I had stomachache.
I took some medicine and got better.

I had a double rich black tea last morning.
When I just drank a little, I threw up in five minutes.
I threw up a lot, all of my breakfast.
I took some medicine again.

We went to a friend's house in the noon.
After the lunch, we still had some tea.
I still got stomachache a little after drinking tea.

And Today,
I thought that if I still drink, I will get stomachache again.
But I can't control myself.
I still drank.
I still feel umcomfortable now.
I still can't quit.

我戒不掉
我實在戒不掉喝茶的習慣

幾天前,我喝了萊姆紅茶,然就就覺得不舒服
就胃痛了
我吃了一些藥,然後就了一點

昨天早上,我喝了一杯兩倍濃的紅茶
我才喝一點點喔,馬上就吐了
還吐很多喔,把全部的早餐都吐出來了
我又去吃了一點藥

中午的時候,我們去了朋友家用餐
用餐之後,我們還是喝了一點茶
喝了茶之後,我還是覺得有點胃痛

今天勒
我就想阿,如果我再喝,我又會胃痛一次
但是我控制不了阿~~~~~~~~~~~~
所以我還是喝了
所以我現在不舒服了
所以我還是戒不掉!!


arrow
arrow
    全站熱搜

    kaiy 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()