close
Today, I had Chinese tutor class.
It was from 11am to 12.
But D had a party from 11:30 to 1:30.
And my car had some problems, I can't drive now.

OK. So what can we do?

Last night, I tried to find some coffee shops around my student's home.
I decided walking to a coffee shop and stay here to wait D.

Today, I walked to a coffee shop after I've done the class.
It was a special experience.
I've walked in snow day, but I thought just few minutes or few seconds.
Today, I spent twenty minutes in snow day.
IT WAS FREEZING!!!!!!!

I thanked God.
Because I missed my original tuque in Chicago when I went to Thanksiving conference.
D just took me to buy a new one yesterday.
Or I would be freezed.

Mr. Mud
Please don't try to walk in snow day more than 5 minutes.
And don't try to let me go with you either.
Walking in snow day was a special experience.
Just because it was special, I just want to do this ONCE!


今天,我有個中文家教課
是從11點到12點
但是D從11點半到1點半有個party
而且我的車子有點問題,所以我現在不能開車

OK,所以我們能怎麼辦呢?

昨天晚上,我試著要找一些咖啡店,是在家教家附近的
我決定走路去咖啡店,然後待在那兒等D

今天,我就真的在我上完課之後,走路去咖啡店
這真是的特別的經歷阿
我曾經在下雪天走路,但是我想應該就是幾分鐘或是幾秒鐘
今天勒,我在下雪天裡,漫步的20分鐘
我只能說,真~~是~~冷~~爆~~了~~~~~~~~~

我感謝神
因為其實我之前去芝加哥參加感恩節特會的時候,搞丟了我的毛帽
D昨天才剛剛帶我去買了一頂新的
不然,我想我會凍死

罵的先生
請不要嘗試再雪地裡走路超過五分鐘
也請不要嘗試要我跟你一起走
漫步在雪中事件特別的經驗
但是就是因為它特別,所以我只想做!!!一!!!次!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    kaiy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()